اس ام اس و پیامک خیانت
اس ام اس و پیامک خیانت
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 12:16 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هرچی زنگ میزنم به گوشیت یه صدایی میگه : مشترکی که به یادشی تو رو فراموش کرده ! راست میگه ؟ بیخودی به خودت زحمت نده ! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد ! عزیزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگیم را میخوانم و هر بار که مژه های تو بهم میخورد یک صفحه از زندگی را برای من ورق میزند . او شاخه گل لای کتاب اما من ؟ / از ماه پلی به آفتاب اما من ؟ / او سیر تکامل قشنگی دارد / اینگونه : نقاب ، قاب ، آب اما من ؟ آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم ، شاید او تنهاتر از من باشد . همه میگن عشق یعنی دوست داشتن اما من میگم عشق یعنی یکی مثل “تو” داشتن

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

یه جمله ی معروفی هست که میگه : هر شب یه سیلی حواله بچه تون کنین ، شاید شما ندونین چرا زدین ولی اون میدونه چرا خورده ! بهر وجود سایه ی وجود تو ، سایه ی من وجود یافت / خیال من در طلب خیال تو ، غیر خیال تو نبافت . آوای باد انگار ، آوای خشکسالیست / دنیا به این بزرگی یک کوزه ی سفالیست / باید که عشق ورزید ، باید که مهربان بود / زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد